Thursday, 28 April 2011

COUPLE..????

Aikk...couple lagi..???hari ni ana nak sentuh tentang couple.....Huh...Bab couple ni memang sensetif....Tapi kita perlu bincangkan jugak tentang hal ni.....Tadi ana pi Alor Star sbb nak pi tempah sweater...Masa nak pi ke kedai tu,,ya Allah,,,macam2 yang ana nampak...Yang pakai tudung,,yang x pakai tudung,,semua sama ja...sentuh sana,,sentuh sini...Huh..pelik2...Kata tutup aurat tapi....Bersentuhan lelaki perempuan...Ish3....Couple ni sebenarnya boleh...Tapi sabarlah sat...X kan lari gunung dikejar...Ada jodoh jangan risau...Comfirm dapat...Ana pon manusia biasa yang dikurniakan pelbagai perasaan...Ana paham...Tapi ana buat keputusan untuk tunggu...Ana pon ada minat kat seseorang...Tapi ana serahkan semua tu kepada Allah dan ana berpegang kepada 1 doa..Doa Jodoh...Ana amalkan doa ni setiap kali selepas sembahyang....
a
Ana percaya Allah akan maqbulkan doa hamba2-Nya yang taat pada-Nya....Lepaskanlah sekejap...Buat apa bercinta tapi bergelumang dengan dosa maksiat...Allah xkan sekali-kali redha dengan hubungan tu....Sia2 saja segala 'pengorbanan' yang dilakukan.....Hmm...Xguna walaupon sikit....Bertaubat lah...serahkanlah urusan tu kepada Allah...Sesungguhnya Allahlah yang menguruskan segala-galanya...Kejarlah cita2 dulu...Pastu ber'couple' secara HALAL...Paham kan..????Akan tiba masanya jugak...Sabarlah....

1 comment:

AkuComotComot said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...